Регулювання клапанів ЮМЗ | Як відрегулювати зазори клапанів і декомпресійного механізму трактора ЮМЗ
Зазори в клапанному механізмі регулюються відразу після зупинки двигуна, щоб двигун був ще гарячий. При установці зазорів в клапанному механізмі регулюємо значення рівним 0,25+0,1 мм. При перевірці на гарячому і на остившем двигуні зазори вважаються допустимими в межах 0,2-0,45 мм
Для регулювання клапанів:
- знімаємо кришку клапанного механізму;
- гаечным ключом 32х36 поворачиваем коленвал (Д-65, Д-240) за храповое колесо пока полностью не закроется регулируемый клапан (винт коромысла должен отойти от штока клапана)
- отпускаем контргайку винта, и устанавливаем зазор между коромыслом и клапаном (рис 1.)
- после того как установили нужный зазор, надежно затягиваем контргайку и снова проверяем зазор щупом, поворачивая штангу толкателя вокруг её оси.
Рис. 1 Регулировка зазоров
А ― в клапанном механизме; Б – в декомпрессионном механизме;
1 – щуп; 2 – гайка; 3 – регулировочный винт; 4 – контргайка; 5 – коромысло; 6 – штанга толкателя.
Механізм декомпресора регулюємо одночасно з регулюванням зазору в певній послідовності:
- після того як встановили зазор в регульованому клапані, коли клапан закритий, повертаємо валики декомпресора в положення «Компресія включена»;
- звільняємо контргайку гвинта декомпресора регульованого клапана і викручуємо , поки він не відійде від коромисла;
- загортаємо гвинт до дотику бойка коромисла до торця штока клапана, потім загортаємо віт на 0,4-0,6 обороту і стопорим його контргайкою.
Інші статті