Вітчизняна легенда - трактор ЮМЗ 6
Вітчизняна легенда - трактор ЮМЗ-6
У цій статті ми хочемо запропонувати, Вам, нашим дорогим читачам, познайомиться з самої справжньою легендою серед машин виробництва Південного машинобудівного заводу! Ми розповімо справжню історію його виробництва та виробництва запчастин на трактор ЮМЗ, загальні характеристики будови, а також його позитивні якості і чим він заслужив свою славу. Потрібно це для того, щоб зрозуміти загальне поняття про машину.
Історія ЮМЗ-6
Історія виробництва трактора ЮМЗ-6 начитається з 1966 року, коли перший зразок був створений на ЮМЗ міста Дніпропетровська, а серійно почав випускатися в 1970 році і заслужив величезну славу навіть за кордоном. Зібрана дана модель була по прототипу його попередника МТЗ-5, створеними конструкторським бюро в Мінську. На ЮМЗ почали виробляти МТЗ-5 з 1958 року.
Протягом свого життя ЮМЗ-6 зазнав різні його модифікації. Останній екземпляр був випущений в 2001 році. Тим не менш дана модель і донині відмінно служить для допомоги у сільськогосподарських роботах.
Загальні характеристики ЮМЗ-6.
Розглянемо її загальні характеристики. Головним призначенням машини є робота зі спеціальним причіпним, навісним і підлозі навісним обладнанням, він запускає деякі компоненти стаціонарних машин і виконує транспортні задачі. Це дає можливість використовувати його не тільки в сільськогосподарській роботі, а також і в будівництві, виконання комунальних робіт і як звичайний транспорт. Пристосований трактор для роботи у великому температурному діапазоні, що варіюється від -40 до +40 градусів. При таких температурах ЮМЗ-6 відмінно запускається, що забезпечує його високу надійність під час роботи.
Складання машини класичне. Островом трактора є полурама, яка складена з поперечного бруса і пари лонжеронів. Є картери для перемикання передач і муфт зчеплення. Передній міст сконструйований як жорстка підвіска і розміщується на острові з допомогою шарнірів. Управління КПП і редуктором приводу одноважільне. В оснащення входить пневматична система, електрообладнання з бортовою мережею на 12В, роздільно-агрегатна гідравлічна система і механізм навішування обладнання.
Позитивні якості.
Свою славу ЮМЗ-6 заслуговує за рахунок того, що він досить легкий в управлінні і багатофункціональний.
З-за простоти його конструкції він легко ремонтується. Його двигун можна зняти з особливою простотою. У разі потреби, запчастини завжди знаходяться в широкому доступі і мають відмінну якість.
Його двигун економічний, задає плавний хід і запускається при достатньо критичних температурах.
Модифікації моделі ЮМЗ-6.
- Модифікація ЮМЗ-6Л. Виходила з конвеєра у 1970-1978 р. р. і відрізнялася від ЮМЗ-6 наявністю закругленої форми решітки радіатора. Має пусковий двигун.
- Модифікація ЮМЗ-6АЛ. Року виробництва 1978-1986. Колонка керма стала регульована, її можна прокручувати та змінювати її висоту. Капот тепер має прямокутну форму. Система запускається за рахунок електричного стартера.
- Модифікація ЮМЗ-6К. Збирався з 1986 по 1993 р. р.. У ній прибраний задній механізм навіски, але вона має елементи для кріплення ножа бульдозера і обладнання під екскаватор.
- Модифікація ЮМЗ-6АК. Проводиться з 1993 по 2001 р. р.. Покращена конструкція кабіни оснащена відкидними вікнами і має велику площу скління. Гідравлічна система має силовий і позиційний регулятор.
Успішність всіх моделей підтверджується їх широким використанням, незважаючи на те, що вже довгі роки вони вийшли з виробництва, а їх якість весь час показує високу надійність.