Кошик
315 відгуків
+380 (97) 134-90-78
+380 (66) 198-30-71
ДніпроАгроКом - запчастини для тракторів та сільгосптехніки
Кошик

Вали вторинні КПП МТЗ

Вторинний вал МТЗ 80, 82, пов'язаний з шестернями та муфтою, забезпечує передачу крутного моменту від приводу двигуна до колес трактора. При перемиканні передач змінюється співвідношення числа зубців між різними шестернями різного діаметру, дозволяючи змінювати передатне число та швидкість обертання коліс сільгосптехніки. Деталь містить шестерні різного діаметра та числа зубців для кожної передачі.
в виде галереив виде списка

Вал вторинний МТЗ 80, 82 в інтернет магазині ДніпроАгроКом

Це циліндрична запчастина встановлюється в КПП агротехніки паралельно до первинного валу, передаючи від нього обертання при роботі мотора трактора. Устаткування також бере участь у синхронізації швидкостей обертання для їхнього плавного перемикання (механізм синхронізації узгоджує швидкість обертання зубців передач перед їх включенням).

Ознаками поломок деталі можуть бути:

  • шуми та стукіт підшипників у процесі експлуатації сільськогосподарської техніки;
  • труднощі під час перемикання швидкостей, і навіть відчуття прослизання між передачами;
  • підвищені вібрації;
  • ушкодження ущільнень, що викликають витік оливи.

Придбати вторинний вал КПП МТЗ 80 та інші запчастини можна на сайті інтернет-магазину ДніпроАгроКом. Великий вибір товарів та доступна вартість - головні переваги нашої компанії.

Купити вторинний вал КПП МТЗ 80, 82 в Україні

Вал вторинний КПП МТЗ у зборі вимагає ремонту та технічного обслуговування як його уважного огляду щодо наявності видимих ​​ушкоджень чи слідів тріщин. Зверніть увагу на будь-які незвичайні шуми, адже такі ознаки вказують на проблеми. Перевіряйте рівень і стан оливи, оскільки наявність металевих частинок свідчить про знос внутрішніх компонентів коробки спецтехніки.

Найбільш поширені причини поломок подібних запчастин:

  1. Велике навантаження або неправильне використання, наприклад різкі ривки або часті перемикання швидкостей при роботі з важкими вантажами.
  2. Недостатня кількість мастила або забруднення мастила в коробці, що може призвести до тертя шестерень і підшипників.
  3. Проблеми з механізмами синхронізації, що викликають зношування зубців.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner