Кошик
303 відгуків
+380 (97) 134-90-78
+380 (66) 198-30-71
ДніпроАгроКом - запчастини для тракторів та сільгосптехніки
Кошик

Запчастини передньої осі для тракторів ЮМЗ

Запчастини передньої осі для тракторів ЮМЗ від ТОВ «ДнепрАгроКом»

Передня вісь ЮМЗ є головною деталлю даного трактора. Вона відповідає за регульований поворот коліс в ту або іншу сторону. Як і багато інші сільськогосподарські механізми, цей прилад потребує періодичного техогляд і, в разі необхідності, відповідного ремонту.

Реалізацією надійних та якісних комплектуючий передньої осі ЮМЗ займається компанія ТОВ "ДнепрАгроКом". У нашому інтернет-магазині ви можете в короткий термін вибрати і замовити відповідну продукцію з доставкою по всій Україні.

Сьогодні в актуальному асортименті вашій увазі були представлені товари наступних різновидів:

  • болти ЮМЗ передньої осі, втулки цапфи і важелі;
  • вісь хитання і кронштейни поворотного кулака;
  • скоби буксирувальні з шайбами;
  • упор пружини, фіксатори, ущільнювальні кільця;
  • вісь передня ЮМЗ в зборі, клин, гайки поздовжнього пальця;
  • ремкомплекти шарніра уніфікованого;
  • хомути, сальники і багато іншого.

На сайті нашого онлайн-ресурсу запропоновані виключно оригінальні запчастини для сільськогосподарської техніки за доступними цінами. У нас ви зможете знайти все необхідне для виконання своєчасної заміни несправних деталей на своїх транспортних агрегатах.

У випадку, якщо у вас з'явилися які-небудь питання, то вам слід зв'язатися з менеджером компанії. Наш співробітник проконсультує вас з питань і в оперативному порядку прийме вашу заявку на покупку.

Не сумнівайтеся, представник компанії "ДнепрАгроКом" неодмінно підбере для вас саме той технічних товар, в якому ви потребуєте.

Всі консультації ми надаємо безкоштовно, а також гарантуємо персональний підхід до кожного замовника.

Подбайте про успішній роботі вашого агропідприємства або фермерського господарства завчасно, зробивши замовлення в нашому інтернет-магазині.

в виде галереив виде списка

Передня вісь ЮМЗ у зборі

Передній мοст трактοра ЮМЗ представляє зοбοї хитну литу трубчасту балку з розрізними доοнцами. Балка наявними в ній припливами зοединена через οсь гойдання з прοушинами переднегο бруса οстοва трактοра. Οсь гойдання зафиксирοвана οт οсевых переміщень і прοвοрачивания в передньому брусі клинοвидним бοлтοм. З οбοїх доοнцοу балку вставлені висувні кулаки, зοстοлюблячі із зварених між сοбοї крοнштейна і труби.

Труба має шість οтверстий із інтервалοм 50 мм для фиксатοра. Повο дає вοзмοжнοсть пοлучить шість пοлοжений выдвижнοрο кулака в трубі οсн. Кожοе з цих пοлοжений зοοтветствует οпределеннοї кοдалі направляють доοліс. Труба затиснута в балці стяжними бοлтами.

У кронштейні висувного кулака на двох втулках і упорному шарикопідшипнику встановлена поворотна цапфа, в яку запресована польота переднього. Порожнина втулок і підшипника ущільнена в нижній частині двома гумовими кільцями, а у верхній - гумовим кільцем і сальником з повсті. На верхні кінці поворотних цапф переднього міста ЮМЗ встановлені на шлицах і закріплені стяжними болтами поворотні важелі. Важелі шарнірно з'єднані через поперечну і штовхаючу тяги з центральним важелем, встановленим на кермовому важелі, пов'язаному через подільну тягу з кермовим управлінням. Довжина поперечної і штовхає рульових тяг регулюється, що необхідно при зміні колії і регулюванні східності напрямних коліс. Рульовий важіль обертається на двох бронзових втулках, встановлених у припливі балки. У верхній частині вал важеля ущільнений гумовим ущільнювачем, а в нижній - повстяним.

Кут повороту напрямних коліс переднього міста ЮМЗ обмежується кутом повороту кермового важеля, який при повороті упирається в приплив на балці осі. Конструкції шарнірів наконечників поперечної і штовхаючої рульових тяг однакові. Кульовий палець шарніру обертається у двох укладішах: верхньому з поліаміду і нижньому з гуми. Вкладиші притискаються до голови пальця регулювальної пробкою, загорнутою в корпус наконечника і утримується від відвертання шплінтувальної дроту. Шарнір змазується змащувальним матеріалом, що закладається в нього при збиранні. Це попадання пилу і води шарнір закритий гумовим ущільнювальним чохлом.

Кульовий палець шарніру міцної рульової тяги обертається в двох сталевих вкладишах, притисканих до голови пальця пружиною, підібраною регулювальної пробкою. У головках тяги пружини щодо кульових пальців розташовані так, що діюче до тягу зусилля в залежності від його напрямку передається тільки через яку-небудь. Для запобігання пружини від поломки, можливої при сильних поштовхах, стиск її обмежується упором.

Шарніри міцної рульової тяги змазуються через мастила, загорнуті в тягу. Це попадання пилу і вологи шарніри захищені гумовими муфтами з накладками.

Всі необхідні деталі для ремонту передньої осі ЮМЗ можна знайти в нашому інтернет-магазині. Якщо виникнуть запитання, дайте нам знати. Ви можете зателефонувати за вказаними телефонами, або натиснути кнопку "Купити" і ми Вам передзвонимо.

Сьогодні ремонтні роботи для тракторів ЮМЗ є досить проблематичними. І не тільки тому, що не вистачає майстрів, а не вистачає необхідних запчастин. Те саме стосується одного з головних елементів даних агрегатів – передньої осьової частини трактора. Саме тут виникають постійні серйозні проблеми, оскільки рухливість цієї частини тракторного агрегату найвища.
У нашому інтернет-магазині підібрано всі необхідні для сучасних трактористів деталі для ПМЗ тракторів. У даному каталозі ви знайдете якісні запчастини для передньої осі агрегату за найдоступнішими та найдемократичнішими цінами.

Основні особливості передньої осі тракторів ЮМЗ
Передню вісь часто професіонали називають переднім мостом. Конструктивно такий елемент трактора є балкою, яка гойдається, виконану в литій конструкції. Кінці такої балки розрізні. Один із головних механізмів у цій конструкції – це вісь гойдання ЮМЗ.
Через цю вісь гойдання балка з передбаченими на ній так званими припливами з'єднується з вухами, розташовані на передньому брусі загального кістяка тракторного агрегату. Спеціальний болт клиноподібної форми захищає цю вісь гойдання від різних провертань і переміщень - вісь надійно закріплена цим болтом.
Крім того, важлива деталь у всій конструкції переднього тракторного мосту – це поворотна цапфа ПМЗ. Цей пристрій призначений для поворотів коліс. Від надійності даного механізму залежить і комфорт роботи на тракторі в полі – особливо на нерівному ґрунті з ямами та пагорбами.

Асортимент запчастин до переднього мосту ЮМЗ

В Україні серйозний відсоток поломок трапляється саме з переднім мостом тракторних агрегатів. Не дивно, тому що це найрухливіша частина в машині. Саме зношування основних частин і механізмів спричиняє загальну поломку тракторної техніки.

У нашому інтернет-магазині представлені всі необхідні елементи для заміни та ремонту переднього мосту:

  • поворотна цапфа ЮМЗ: виготовлена з високоякісних металів, що є оригінальною деталлю для багатьох різновидів тракторів Південного машинобудівного заводу;
  • вісь гойдання ЮМЗ: недорога, але дуже важлива деталь для з'єднання балки з вушами бруса, розташованими на головному каркасі машини, також виготовлена з високоякісного металу, грамотно підігнана спеціально для тракторів ЮМЗ.

Таким чином, зробити всі необхідні ремонтні роботи на передньому мосту тракторів ЮМЗ – справа досить проста, якщо під рукою є всі необхідні деталі. Зрозуміло, є деякі складність у встановленні окремих запчастин, проте ще складніше – коли немає відповідних деталей.

Наш Інтернет магазин пропонує все необхідне для ремонтних робіт на тракторах ЮМЗ. Купити будь-яку запчастину для передньої осі можна з можливістю швидкої та своєчасної доставки по всій Україні – до Києва, Харкова, Дніпра та багатьох інших міст.

Передній міст трактора ЮМЗ:


1 - кронштейн;

2 і 27 - поворотні важелі;

3 - труба;

4 - фіксатор;

5 - болт;

6 - балка;

7 - вісь хитання;

8 - приплив;

9 - рульоий важіль;

10, 19 і 22 - маслюки;

11-подовжня тяга;

12 - пружина;

13 - гумова муфта;

14 - вкладиш;

15 - накладка;

16 - регулювальна пробка;

17 - кульовий палець;

18 - упор;

20 - сaльник;

21 і 24 - гумові кільця;

23 - кулькопідшипник;

25 - півось;

26 - поворотна цапфа;

28 - пробка шарніру;

29 - нижній вкaдиш;

30 - кульовий палець шарніру;

31 - верхній укладь;

32 - ущільнювальний чохол;

33 - штовхаюча тяга;

34 - центральний важіль;

35 - шарнір наконечника;

36 - поперечна тяга.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner