Кошик
315 відгуків
+380 (97) 134-90-78
+380 (66) 198-30-71
ДніпроАгроКом - запчастини для тракторів та сільгосптехніки
Кошик

Запчастини диференціалу та кінцевої передачі ЮМЗ

Купити запчастини диференціалу та кінцевої передачі ЮМЗ в Україні від ТОВ «ДніпроАгроКом»

Диференціал та кінцева передача ЮМЗ – в асортименті товарів нашого інтернет-магазину. На сайті компанії ТОВ “ДніпроАгроКом” можна замовити найкращі прилади та комплектуючі частини за демократичними цінами. Доставка діє по всіх населених пунктах України.

Кінцева передача у трактора ЮМЗ знаходиться в корпусі ПК (останній відсік) і задньому мосту агрегату. Вона перетворює крутний момент і змінює напрямок його обертання.

Диференціал ЮМЗ дозволяє забезпечити обертання провідних коліс агрегату (з різною частотою в ході їзди на поворотах та путівцям).

На тракторах ЮМЗ-6 встановлені шестеренні диференціали відкритого виду, що мають 2 прямозубі шестірні конічного типу (так звані сателіти).

В актуальному каталозі товарів можна обрати та купити наступну продукцію українського виробництва:

  • диференціал ЮМЗ у зборі;
  • важіль тяги; пробка з магнітом;
  • болти, виделки, головні пари шестерень;
  • корпус важелів стяжки, кільця ущільнювачів;
  • сектори натискні, прокладки рукава, замкові пластини;
  • кришку заднього моста, муфту блокування;
  • пластини, півосі, склянка підшипників;
  • упорні шайби сателіту та багато іншого.

Зазначені вище запчастини та комплектуючі виготовлені з міцних матеріалів високого рівня якості. Ви зможете придбати виключно надійні деталі, які забезпечать тривалу та безперебійну роботу агрегату.

Менеджери готові проконсультувати з усіх питань і допомогти підібрати кращі запасні частини та супутню технічну продукцію за доступною ціною.

в виде галереив виде списка

Тракторна техніка ЮМЗ – найкращий зразок високоякісних сільськогосподарських машин в Україні. Вони надійні, використовуються як у приватному агробізнесі, і на державних підприємствах. Однак, будь-яка техніка схильна до зносу (точніше - окремі деталі).

В інтернет-магазині "ДніпроАгроКом" підібрано необхідні запчастини для тракторів ЮМЗ, зокрема – деталі для диференціалу та кінцевої передачі. Всі запчастини оригінальні, виготовлені на Південному машинобудівному заводі.

У тракторної техніки кожна деталь відповідає за свій фронт роботи. Задній міст ЮМЗ відповідає за обертальні рухи коліс із різною частотою. Це відбувається на поворотах або при їзді не зовсім гладкою поверхнею грунту – з ямами, різними нерівностями і т.д.

Головна пара – основний механізм у задньому мосту, головна запчастина диференціалу. Сам же диференціал ЮМЗ є шестернею відкритого типу, на якій закріплені два спеціальні шестерні сателіта. Їхні форми нагадують конус, а зубці у цих деталей прямі.

Загалом механізм роботи сателітів такий: вони знаходяться в постійному зачепленні з півосями шестерного типу, які конструктивно розташовуються з провідним шестерним механізмом кінцевої передачі. Обертання відбувається за допомогою двох роликових підшипників циліндричної форми, які встановлені в склянках, незалежно від валу головної передачі трактора.

Таким чином, механізм диференціалу ЮМЗ і загалом заднього моста, досить складний. У разі ремонту можуть знадобитися різноманітні деталі, які представлені у нашому інтернет-магазині.

Асортимент запчастин диференціала та кінцевої передачі ЮМЗ в інтернет-магазині "ДніпроАгроКом"

У каталозі представлені такі елементи для ремонту заднього мосту трактора ЮМЗ:

  • головна пара – деталь, підігнана за всіма розмірними та конструктивними параметрами до тракторів даної лінійки;
  • сателіти диференціала, також виготовлені з високоякісного металу, без труднощів встановлюються на задній міст трактора;
  • шестерня півосі.

Ремонт займає набагато менше часу, якщо під рукою є всі необхідні деталі та елементи.

Схема заднього мосту трактора ЮМЗ

1 - провідна шестерня;

2 - олуосева шестерня;

3 - сателліт;

4 - опорна шайба;

5 - ось сателліта;

6 і 22 - болти;

7 і 21 - ведені шестерні;

8 - педаль механізму блокування диференціала;

9 - важіль включення ВΟМ;

10 - пружина;

11 - сапун;

12 - виделка;

13 - сполучна муфта;

14 - валік;

15 - гальмівна шестерня;

16 - гальмо;

17 - кришка;

18 і 25 - шарикопідшипники;

19 - піволос;

20 - рукав півосі;

23 - вал відбору потужності;

24 - муфтa включення ВΟМ;

26 - роликопідшипник;

27 - регулювальні прокладки;

28 - склянку;

29 - вал головної передачі;

30 - маточина.

Під час руху трактора обертання провідної шестірні вторинного валу коробки передач передається веденою, яка обертається разом зі маточицею осі з надітими на них сателітами. При русі по прямій, коли обидва провідних колеса відчувають однакове опір, вся система диференціала обертається як одне ціле.

Сателліти є клинами, що з'єднують обидва півосьові шестірні в одну цілу ось. Колеса сільгосптехніки обертаються з однаковою частиною, що відповідає частині обертання шестірні. .

Οсеві зусилля, що виникають при роботі диференціала на сателітах і напівосьових шестернях, сприймаються сталевими шліфованими опорними шайбами сателітів і напівосьових шестерень. Бічний зазор між зубами сателітів і півосівою шестернею в межах 0,3-0,7 мм витримується при збиранні підбором товщини опорної шайби, яку виготовляють 5 мм. Його можна побічно перевірити, вимірюючи зазор між маточкою диференціала і опорною шайбою сателіта, який повинен бути в межах 0,7-1,5 мм при беззазорному зачеплені.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner