Диференціали ЮМЗ
Для початку розберемося що таке диференціал трактора ЮМЗ-6, і яку функцію він несе.
На тракторах ЮМЗ-6 та інших ЮМЗ тієї ж серії використовується диференціал відкритого типу, шестерневий, який включає в себе 2 сателіта. Сателіти виглядають як шестерні. А сам же диференціал розташований на задньому відсіку корпусу передатної коробки. Там же розміщені система валу відбору потужності і керування гальмовою системою.
Диференціал потрібен для того, щоб забезпечувати обертання ведучих коліс трактора в русі на складних ділянках дороги, таких як повороти і нерівні поверхні. Трактор дотримується стійкість саме за рахунок того, що диференціал забезпечує різну частоту обороту коліс. Тобто при рівномірному русі по рівній поверхні і колеса трактора відчувають рівне опір. При повороті за рахунок будови диференціала одна з його шестерень уповільнює обертання колеса, яке знаходиться при повороті ближче до центру. Це необхідно через те, що опір такого колеса зростає.
Ми з'ясували, що до складу диференціала трактора ЮМЗ-6 та його модифікацій входять 2 конічні шестерні, але ще одними з головних частин диференціала є підшипники. І їм необхідна регулювання після кожних 3000 годин роботи трактора, після перевірки осьового зазору. Така процедура зазвичай проводиться на ТО. Який же процес перевірки? Спочатку потрібно підтягнути болти фланців корпусу і кришки заднього моста трактора ЮМЗ, потім посувати диференціал, можна і рукою, якщо немає спеціальної лопатки. І якщо пересування диференціала помітно, то підшипників необхідна регулювання. Вона відбувається за рахунок додавання або вилучення прокладок між фланцями корпусу і кришкою мосту. Після виконаної роботи простежте за температурою нагрівання корпусів передач. Якщо температура перевищує 60 градусів, то це означає, що перетягнуті підшипники. А натяг у підшипниках диференціала не може бути більше 0,1 мм
Якщо у Вас виникли несправності в роботі диференціала на Вашому тракторі ЮМЗ. Потрібна заміна шестерень, підшипників, або інших деталей, звертайтеся до нас.