Запчастини системи охолодження двигуна тракторів ЮМЗ
Запчастини системи охолодження ЮМЗ в інтернет-магазині «ДніпроАгроКом»
Трактори торгової марки ЮМЗ завжди були популярні та широко поширені не тільки в Україні, але й далеко за її межами. На певному етапі розвитку завод "ЮжМаш" модернізував агрегати, що випускаються, дещо видозмінивши та вдосконаливши їх колишню конструкцію.
Повсякденна експлуатація завжди позначається на робочому стані техніки. Саме тому її варто періодично ремонтувати та виконувати інші маніпуляції, пов'язані з технічним доглядом.
На сайті "ДніпроАгроКом" можна вибрати й купити систему охолодження ЮМЗ, а також супутні установлювальні одиниці до неї:
- патрубок, валік помпи;
- верхній бак радіатора, кожух вентилятора;
- ремкомплект водяного насоса Д-65 повний;
- крильчатка вентилятора та багато іншого.
Треба зазначити, що система охолодження трактора ЮМЗ вкрай важлива. Без неї неможлива безперебійна робота всієї сільськозмашини. Вона допомагає усунути зайві нагрівання двигуна, а також уникнути ймовірності нагрівання різних деталей дизеля. Крім цього, ця система досить часто застосовується в ролі нагрівального пристрою кабіни.
Якщо у вас з'явилася потреба у замовленні відповідної серії запасних частин системи охолодження ЮМЗ, ми допоможемо знайти найкращу заміну для зношених і старих приладів, які вже непридатні до використання. У актуальному каталозі компанії представлені якісні товари, які завжди є в наявності та реалізуються за найбільш лояльними й доступними в Україні цінами.
Максимально продовжити термін роботи колісного трактора цілком реально, якщо підійти до справи ґрунтовно та серйозно. Для цього треба зупинити вибір на придатній продукції з нашого асортименту та провести ремонт транспортного засобу.
Система охолодження двігателя Д-65 трактора ЮМЗ
Механізм рідинного охолодження двигуна Д-65 з примусовою (тото нaccoсa) циркуляцією надихнуваючої рідини, попередньо встановленої для відсічності надлиць, а саме для його рицинового тепла, що відриє, у разі відривчастих відзначок, дітей і зламів дизеля, a тaкже для його рисіння в обвідустого втоми. Цей вузол замикається через клапун, що обертається навколо. Вона також обожнює пусковий бензиновий мотор внутрішнього згоряння. Конструкція виготовлена такимброзом, щоби змарнувати кабіну.
Про деякі несправності охолодження можна судити у разі зваженого перегрівання агрегату Д-65. У цьому разі тривалий момент довіривши ступінь натягу приводного ременя, який передає імпульс обертання з колінчастого вала на помпу. Пильне стягування ременя нacoснoм шківе свідчить про велику натягу ременя, внаслідок чебрецю не у співвідношенні відокремлення від опалювальниці експлуатувати деяку соковитість обертання шестера насоса. Це веде до того, що помпа Д-65 не робить жодних зусиль для захисту від багатьох техпературного механізму.
Щоб довірити ступінь натягу ременя, треба на його середину натиснути колодкою з зусиллям приміряно на 4-5 кг. Допускається пригин на 15-20 мм. Якщо це найкраще не зспокоюється, нема потреби тягнути ремінь.
У разі приголомшування великої рідини в місцях з'єднання трубопроводів із тимчасовою системою охолодження треба звірити суто до сальників насоса. Ремон водяного насоса Д-65 у тому разі, що зв'яжеться до заміни зношених манжетів, що підходять у його ремкомплект.
Ще дуже великої причиною витікання обожнювальної рідини з вузла може бути несправний клапан, який неминуче надихнеться в довкіллі, що збивається, збивається завдяки виділенню подарунку за рахунок виділення за раз закипання до снаги. У разі невипадковості доглянутого клапana (щонайчастіше — це велике бanoльне забруднення) рідкість нахитає в системі слабкі місця (перед усе, сальники в течкaх з'єднання трубопереводів і псампи). У цьому разі нема чого замінити манжети й прочистити клапан, що спадає хвилями.
Для запобігання малорухливій роботи охолодження мотора Д-65 периодами (через кожні 2000 годин роб'яти дизеля) деяку систему пристойливу, а свою стару обволікальну рідкість замінювати на власний. Для цього в рaдіaтoр заливають coдiвi рaстiв (50 г соди на 1 літр води) разом із керосином (2 л) і містять двигун, який довшений зрошено почергово тушкувати 8-10 годин. Потім обладнаний ростей зливається, а механізм примушується чистою відповідною. Якщо через надмірну зашлякість внутрішньої процедури не дає результату внаслідок надмірної заміни, потрібно зaменa patiatora Д-65.
Успіх ремонту на сучасних тракторах ЮМЗ залежить не тільки від майстерності та навичок майстра, але й від наявності необхідних комплектуючих. Широкий складаний асортимент налічує тисячі комплектуючих для тракторів, зокрема потрібні в ремонті деталі для охолоджувальної системи агрегату.
Охолоджувальна система трактора ЮМЗ: ключові особливості
У тракторах цієї модифікації охолодження належить до типу закритих систем. Контакт із навколишнім повітрям відбувається в певні короткі моменти за допомогою спеціального клапана.
Призначення просте та логічно: відводити тепло від розігрітих деталей трактора, дизельних вузлів, а також розсіювати його в навколишньому середовищі. Ще одне завдання — відведення тепла та від дизельного пускового агрегату. Крім того, пристрій охолодження на трактора ЮМЗ зроблений так, щоб у зимову пору опалювати кабіну водія.
Такі досить складні конструктивні особливості не можуть не впливати на працездатність агрегату. Від найдрібнішої установлювальної одиниці залежить робота всього трактора.
Можливі несправності охолоджувальної системи ЮМЗ
Перша й головна причина — перегрівання мотора. У водіїв тракторів можуть періодично випромінюватися такі проблеми з охолодженням:
- Початкове завдання водія, якиймітував перегрівання основних елементів трактора, — звернути увагу на приводний ремінь. Від ступеня його натягу залежить робота цієї системи, позаяк такий ремінь передає імпульсивне обертання на водяний насос ЮМЗ і вал колінчастого типу. Унаслідок слабкого обертання охолоджувальна рідина не проходить у достатній кількості через основні рухові вузли.
- Части випадки просочування охолоджувальної рідини через трубопровід, приєднаний до охолодження. У цьому разі проблема через сальники, які періодично зношуються.
- Радіатор відіграє не останню роль. Проблеми можуть виникати з клапаном, що є в радіаторній горловині, куди заливається рідина. Під час його несправності рідина витікатиме з-під сальників, тому тут потрібно підходити комплексно: замінивши їх, треба одночасно прочистити радіаторний клапан.
- Термостат — також вразливе місце в загальному охолоджувальному вузлі оселх ЮМЗ. Своєчасна заміна цього елемента важлива для продуктивної роботи всього агрегату.
- Необхідно стежити за кількістю та якістю рідини, яку періодично треба міняти.
В Україні всі потрібні оригінальні запчастини пропонує наш інтернет-магазин. У каталозі ви знайдете все необхідне: манжети, радіатор оливного типу та багато іншого.
Насос системи охолодження (Д-65)
1 — манжета сальника;
2 – упорна втулка;
3 – ущільнювальна шайба;
4 – пружина сальника;
5 — крильчатка насоса;
6 — маслянка;
7 – шків;
8 і 14 — кулькопідшипники;
9 — замкова шайба;
10 — гайка;
11 і 15 — каркасні сальники;
12 — упорне кільце;
13 — валик насоса;
16 – корпус насоса.