Головне завдання форсунки ЮМЗ-6 полягає в точному дозованому розпиленні палива в циліндри Д-65 двигуна, дозволяючи досягти його оптимального згоряння. Це підвищує ефективність і потужність двигуна, а також знижує викиди шкідливих речовин.
Форсунка ЮМЗ 6 в інтернет магазині ДніпроАгроКом
У середній частині корпусу знаходиться фланець із двома отворами для кріплення запчастини до головки циліндрів. До різьбового штуцера за допомогою накидної гайки прикріплена трубка високого тиску. Розпилювач форсунки тракторів ЮМЗ із двигуном Д65 складається з корпусу та голки. Його деталі виготовлені зі сталі, мають більшу твердість робочих поверхонь і не підлягають розукомплектуванню.
У нижній частині розпилювача просвердлені чотири розпилюючі отвори. Таке розташування необхідно для подачі дизеля в певні місця камери згоряння в поршні для найбільш ефективного його згоряння. Щоб при монтажі розташування отворів не порушувалося, розпилювач Д-65 зафіксований у корпусі форсунки двома настановними штифтами і підібганий до корпусу деталі гайкою. Для забезпечення щільності з'єднання опорна поверхня між ним та торцем притерти.
Голка упирається в штангу запчастини, що підтискується пружиною. Її затягування можна регулювати гвинтом, застопореним гайкою. Зверху на неї навернуть ковпак із прикріпленим зливним трубопроводом форсунки ЮМЗ-6.
Купити форсунки на ЮМЗ 6 в Україні
Дані комплектуючі системи живлення Д-65 складаються з декількох компонентів:
- Корпус, виготовлений із сталі, забезпечує стійкість до високої температури.
- Дюза (сопло) відповідає за розпилення палива. Вона має мікроотвори, через які під високим тиском відбувається упорскування солярки в циліндри.
- Клапан контролює відкривання та закривання дюзи.
- Пружина сприяє ходу клапана після кожного циклу впорскування.
Паливо подається плунжером паливного насоса через трубку високого тиску до штуцера, в якому змонтований запобіжний фільтр для уловлювання механічних частинок. Далі по косому свердлінню в корпусі деталі солярка потрапляє у порожнину. Так як у цій порожнині діаметр голки змінюється, на неї тисне дизель знизу нагору.
Форсунка ЮМЗ має пружину, затягнуту таким чином, що голка починає відриватися від сідла і підніматися вгору при тиску палива в порожнині між нею та корпусом близько 17,5 МПа (175 кгс/см2). Вона піднімається на 0,25 – 0,32 мм., упираючись у корпус. Коли голка відходить від сідла, паливна суміш надходить до отворів і через них упорскується в камеру згоряння. Після цього у просторі між нею та корпусом розпилювача форсунки Д-65 тиск падає і пружина повертає її на колишнє місце.
Хоча напрямні поверхні розпилювача і голки підібрані одна до іншої з точністю, внаслідок високого тиску невелика кількість палива просочується в порожнину, де розташована пружина форсунки ЮМЗ, і далі в порожнину ковпака запчастини, звідки паливо, що просочилося, відводиться по зливному трубопроводу.
Рекомендуємо придбати нові форсунки сільськогосподарської техніки ЮМЗ за доступною вартістю в інтернет-магазині ДніпроАгроКом.
Основні | |
---|---|
Виробник | ЮМЗ |
Гарантійний термін | 24 міс |
Країна виробник | Україна |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
- Ціна: 1 300 ₴